The winner takes it all

Detta är ett minne som jag för med mig varje dag.
Det är även en underbar tid som en gång fanns men som nu är borta och allt har runnit ut i sanden.
Tänk vad så lite kan göra sån stor skada och förlora något så dyrbart och något man verkligen håller kär.
Låten beskriver en underbar känsla, en värmande hand som en gång fanns inslingrade i mitt liv.
Om man kunde vrida tillbaka tiden så skulle jag ha gjort det den dagen då i Juni och förändra det hela till det bättre..
Det har funnits så många skratt och så många ord som aldrig slutar, som bara snurrar runt som ett hamsterhjul i mitt huvud.
Man kan säga att man förlorade stort på spelet, man är den som lät hela sitt hjärta gå i tusen bitar.
Inga pengar eller presenter i hela världen skulle göra mig lika lycklig som att få tillbaka det som en gång tillhörde mig. Tror aldrig att det finns en chans i världen att vinna tillbaka det underbara till mig.
Jag kommer aldrig sluta hoppas, kommer aldrig sluta tro.
Det enda som är värt något är den _ _ _bollen som jag alltid kommer vilja få tillbaka.
Säger bara: The winner takes it all och jag hoppas att jag en gång kommer tillbaka och är den vinnaren.




Kommentarer
Postat av: vicky

Vackert inlägg Jens

2009-10-01 @ 15:30:31
URL: http://sifas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0