Tandläkaren ruinerar mig :(


Nu kl 17.00 var ja hos tandläkaren. Men så kom dom ut och sa att dom blir lite försenade pga av en akuttid...
Jag kom in alltså 17.25...
Har en underbar tandläkare som är så trevlig och snäll, men jävlar så dyr...
1589:- gick det på att laga ett stackars hål som jag hade.. nu väntar det bara 3 eller om de var 4 hål till att laga :(
Dom 1589:- minus 255:- för en avgift om att jag aldrig dök upp på ett besök i maj 2009... Det kostar ju att ligga på topp.. Varför nöja sig med att betala småslantar när man kan spendera ännu mer genom att få sina tänder fixade ;)
Men nu är det gjort.. Nu är det bara att spara pengar då, tills jag ska till tandläkaren igen den 2 november...
Good luck and fuck.

Nu ska ja slappa lite och sen blir det nog inte så mkt...
Ska iaf ta och diska och röjja upp lite här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0