Räkningar högt o lågt



Denna månad blir det lika mkt räkningar som förra månaden...
12254:- ska jag ut med i räkningar.. men då är det kreditlån jag ska betala in helt. Kyl o Frys, ikea krediten, bara det är är på nästan 7000:-
Det är helt sjukt.. Men jag betalar in allt. sen blir det att klippa Ikea kreditkortet för att inte kunna handla på det..
Sen kommer det blir skönt att bara ha räkningar på
4000:-/mån med alla dom räkningar jag har, hyra, mina två stora lån, och bilen och bredbandet. Så det känns gött. Känner nu att det får bli skärpning på mgi lite.. Jag skulle bara göra om klädkammaren men som ni såg fixade jag iordning altanen samtidigt.. hahaha..
Men men, the creditcard will be gone for allways and for ever.. ;)
Nu sitter jag hemma och dricker en kopp te och ska snart käka mat, för att sedan duscha och sen bege mig av till
jobbet kl 15.00. Slutar kl 21.00 så det är skönt. Sen e jag ledig fram tills den 13 september vad jag vet med mig nu.
Skulle vilja åka utomlands nu men jag känner att jag hellre betalar in mina lån och skit så jag blir av med dom.. Hoppas iaf att jag får ut en bra lön så ja verkligen kan betala av allt.. Men jag får la leva på nudlar en månad om det ska bli så.. hahaha..

Nej nu ska jag ställa mig och fixa käk och sedan ta den där duschen jag pratade om...

C YA =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0