Poliskontroll 2 ggr...

Det är fucking jävla otroligt alltså... Förra veckan tror jag det var när jag skulle till Sara A i Forshaga och hälsa på.. så blev jag stoppad i kontroll.. Nu ikväll när jag åkte hem från en kompis på herrhagen, blev jag stoppad..
På med heljusen och blåljusen...
Först kommer en manlig polis och knackar på högra rutan jag vevar ner..
Han säger: Vem är ägaren på denna bilen?
Jag svarar: Min mamma står på bilen åt mig..
Han svarar: Okej, för ägaren på bilen har inget körkort såg vi när vi kollade upp bilen..
Jag svarar: Nej jag vet, men det är ju jag som kör den ;) hahahaha
Sen kom en kvinnlig polis på Vänstra sidan och jag fick visa körkort och sen blåsa..
Hon ställer frågan: Vad gör du ute och kör sent på kvällen på Herrhagen??
Jag svarar: Har vart hos en kompis och fikat...
Hon säger: Okej, och vet inte vart jag fick de ifrån men sa att jag skulle upp o jobba imorgon, tänkte så dom bara kunde draaa lixom...
Hon frågar: Vart jobbar du..
Svarar jag: På G-gården...
Hon svarar: jasså där jobbade jag för ungefär 10 år sen.. Jobbar britt-marie Stjernlöf kvar?
Jag svarar: Japp det gör hon..
Sen fick jag åka.. eller nej förresten. Manliga polisen komenterar mitt vänstra bakljus o säger att det inte funkar..
Jag spelar dum blondin och bara: Jasså, de visste ja inte, då ska ja åka o fixa det direkt imorgon..

hahaha! fy fan.. jag tror polisen älskar mig.. 2 ggr på 2 veckor inte dåligt de:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0