Någon har försökt.....


BRYTA sig in i min bil på passargerar sidan... Någon har försökt fått upp låset med en nyckel ser det ut som..för halva nyckeln sitter kvar i dörren.. Detta måste ha skett inatt som var.. Eller igår när ja stod på herrhagen i 2 timmar.. :S Fy fan, ni som inte har någon bil, köp en egen ist för att förstöra och försöka vara så jävla tuffa att sno någon annans... Lätt att jag kommer nita dom som försökt tagit min bil om jag får reda på vilka dom är.. Men dom är väl för fega, jävla lortungar... Jag är så jävla irriterad så det är fan inte sant..
Fattig är jag dessutom och räkningarna bara bildas på hög känns det som... Tandläkarkostnader, bilen, hyra, bredband, telefon, bolån, jaa you name it...
Åååå när fan ska man bli rik och kunna bara bli av med alla kostnader och alla onödiga räkningar????
Nu ska det klippas sönder ikea kort, siba kortet och dom andra korten jag har... Det ska fan inte bli ett enda lån till på något... Är det så att något går sönder får ja fixa det då...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Faan va jobbigt du :/ men skulle vara roligt att prata med dig lite :D om var du bor och hur ditt liv är och massor :D

2009-09-18 @ 20:32:19
Postat av: Dennis

[email protected]

2009-09-18 @ 20:32:49
Postat av: Jens

Dennis: Hej! jaa det är inte roligt.. hmm, vem e du?

Vart kommer du ifrån och hur gammal e du?

2009-09-19 @ 13:15:19
URL: http://jenz23.blogg.se/
Postat av: anonym

Ska du säga =)

2009-09-22 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0