Kanske dags för förnyelse i livet???

Här sitter man och oftast klagar över att man aldrig kommer någon vart i livet..
Nee, klart man inte gör det om man inte klipper av navelsträngen och flyttar och gör det man vill i livet...
Ett jobb och en ny bostad kanske är något att fundera över... Det är väl inte kul att lämna sina vänner, men som sagt.. Kolla på SannaE.blogg.se/ en tjejkompis som flyttat ner till Spanien.. Men som sagt.. dom vännerna som är ens riktiga finns kvar...
Jag vill inte bo hela mitt liv i Skoghall och bara vara.. Vill göra något galet och bara sälja lgh och bara dra...
men vad fan.. man säger mkt.. men har sagt att jag lovar iaf att lämna om jag skulle få mig ett perfekt jobb eller en underbar pojkvän att bo tillsammans med.. Söker jobb överallt typ.. inte uppe i umeå dock men.. man kanske hamnar där uppe ändå.. asg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0