hahahaha sååå jävla bra

När jag föddes gick doktorn ut till mina föräldrar och sa:
-Vi gjorde vad vi kunde. Men han föddes levande.

Min mamma visste inte vad hon skulle behålla. Mig eller moderkakan. Hur som helst la dom in mig i en kuvös med krossat glas.

Min mamma sa aldrig det att hon älskade mig.
Hon ville bara ha mig som kompis.

Jag har alltid varit väldigt hårig. Så folk frågade min mamma:
-Är han född, eller vävd?

Min farsa hade alltid ett fotografi på ett barn i sin plånbok. Det var det som fanns när han köpte den.

Snart förstod jag att mina föräldrar hatade mig, för att mina badleksaker var en radio och en elektisk brödrost.

Mina föräldrar var tvugna att hänga en köttbit runt min hals, för att hunden skulle vilja leka med mig.

Mina vänner. Jag är ful. Så ful. Att när jag en gång blev överkörd av en bil, blev det bättre.

En gång ringde en tjej till mig och sa:
-Du kan komma hit, det är ingen här.
Och när jag väl kom dit... Var ingen där.

En psykolog sa till mig en gång att jag var dum i huvudet. Jag ville höra ytterliggare åsikter om mig. Han sa:
-Ni förstår. Förutom att ni är dum i huvudet, så är ni mycket ful.

En gång kom jag bort mig. Och jag frågade polisen om dom trodde att dom kunde hjälpa mig att hitta mina föräldrar. Dom svarade:
-Jag vet inte. Det finns många ställen dom kan gömma sig på.

En gång blev jag kidnappad. Kidnapparna skickade hem ett av mina fingrar till mina föräldrar. Mina föräldrar svarade med:
-Vi vill ha mera bevis.

Jag blev tvungen att arbeta lite. Så jag började på ett djursjukhus. Folket frågade min chef:
-Vad är han för ras?

Den sista önskan min pappa hade innan han skulle dö, var att ha mig i sitt knä. Han var dömd till elektriska stolen.

När jag skulle begå självmord, hoppandes från 50 våningen. Beställde dom en präst till mig, som skulle säga några sista ord till mig. Han sa bara:
-Klara, färdiga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0