Gymet here i come

Ja jag vet att jag lovat för längesen att börja träna på gym, men inte har blivit av..
Men nu fan ska ja ta tag i saken... Orkar inte med att gå runt och ha ont i ryggen dagligen, och nu ska ja satsa stenhårt på beach 2010...
Fan ska väl skita totalt i om folk på gymet skrattar tittar eller pekar på mig.. what the fuck.. Jag kanske inte lyfter 100 kg men vafan.. det är inte det jag vill kunna göra heller.. Jag vill bara vara i trim och må bra och känna mig fräsch...
så nu när jag blir frisk från förkylningen som jag typiskt nog har råkat på så ska träningen börjas... jag ska ge er bildbevis på när jag e på gymet.. jag lovar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0