Fixen kitchen

Nu har man då i förrgår målat en svart fondvägg. dock måste det målas en gång till, så det får de bli under veckan :)
Sen har jag vart och inhandlat mig ett nytt köksbord och två karmstolar med grått överdrag till Två lila krukor och skitsnygga färgglada växter som pryder så fint i köksfönstret...
Även ett rosa tyg med guld/gul bladmotiv på som ska bli en stor tavla av.. 2 meter lång och 150 cm bred.. en taklampa med motiv på, nya coctailglas, fotografier i starka färger med motiv på.  Fett nice alltså..
Men köket är inte klart på långa vägar. Ska fixas ite med vit färg och sen lägga nytt golv och så.. Sen tapetsera på skåpluckorna hade jag tänkt med :)

Ikväll blir det dock inte mkt.. Det blir att titta på film..
17 again med Zac Efron.. Han är grymt snygg tycker jag.. *och ni som inte tycker det behöver inte yttra er* För min smak är min smak och eran smak är eran.. ;)


The picture of my new kitchen:

ENJOY IT FFS =O)





Kommentarer
Postat av: Mikaela

gud va fint du ser ut att ha det jen, jag måste verkligen ta mig till dig nåndag så jag får gå runt och kika:)

2009-10-08 @ 12:30:54
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0