Bloggar även på Rockspot.se

Nu kan ni även följa mig på bloggen på www.Rockspot.se
Jag kan nog hålla mig till 2 bloggar.. eller tror ni att det blir överdrivet mkt för min del?
Har mer läsare på Rockspot än här.. Så om ni vill artt det ska bloggas mer här så är det bäst ni kommenterar och läser min blogg.. Upp med statistiken för min del och även för er egen om ni tycker om att läsa vad det är jag skriver om i mitt liv.. ;)

Ni finner mig under mitt bloggnamn på Rockspot_is_the_new_shit
klicka bara på mitt bloggnamn så kommer ni direkt till min sida..
Besök även Jennys sida då hon är det nya ansiktet framåt åt Rockspot som vimmelfotograf m.m.
Rockspot Jenny


Jag sitter just nu hemma och funderar ut på vad man ska hitta på...
Jag är så grymt sugen på att shoppa massa nya skor, kläder, men som sagt.. En ny outfit är på ingång från vad jag beställt nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0