Saknar och längtar

Det är så jobbigt att sakna någon och längta efter att få vara nära den man tycker så jävla mycket om...


Ett öga för dig som öppna en dörr i hjärtat där du fick sätta ditt spår.
En känsla som kan beskrivas med eller utan ord, som en smekning av vinden i ens hår..
För en tid sen välkomnade du mig med öppna armar och med ditt leende som fick tiden att kännas som den stannat till för en stund..
Du rörde till vid den spricka i mitt hjärta som nu har svidit och lagade det med kyssar och ömhet...
Trots den långa resan som finns mellan oss har du fått mig att känns mig speciell och sexig.
Du har humor och ett skratt som man bara inte kan sluta att unna,
Allt som du säger, gör,
det är sånt som för mig berör...








Jenz23.blogg.se/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0