Nettans 35 års fest 23 Maj

I Lördags så fyllde mina underbara vän 35 år... Det kan man inte tro...
Det blev en överraskningsfest för hela slanten som Lisa och Anna fixat med...
Det blev paintball och sumobrottning.. Dock var jag inte med på det för hade tyvärr inte råd..
Men hjälpte Anna att fixa med festen... Fram och tillbaka över allt i hela skoghall blev det..
Jag, Jeanette, Anna och Helena började med att fixa med partytältet.. Sedan kom ulf förbi och fick hjälpa oss lite... *tihi*
Upp med tältet och sen blev det att ställa iordning bord och stolar.. Blåsa upp ballonger, sätta upp serpentiner..
Sedan fixade jag iordning med salladen och sen kom det lite mer folk och vi fixa minibaugetter i ugnen..
Vid kvart över 7 på kvällen så kom Nettan med Lisa, Niklas och Johan skjutsade dom.. Nettan hade på sig ögonbindel.. Vi var väl ngnstans runt 10-15 personer först när Nettan anlände och hon blev glatt överraskad...
Sedan åts det mat och massa god dryck.. vi grillade och njöt...
Sedan rasade in mer och mer folk...
Det blev en hellyckad dag om jag får säga mitt :)

Här kommer bilder från paintball - sumobrottning & festen...








Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

är det vienna som e med på en av bilderna? var hon med på festen?

2009-06-01 @ 13:39:24
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0