Twisterfest @ Nettan

Igår så var det dags för den stora Twisterfestan hos Nettan...
Det började med att jag gjorde iordning mig hemma och sedan gick jag upp till Charlotte och Daniel och tog en öl innan det bar iväg av neråt mot hovlandavägen...
När ja kom dit så var jag ganska trött men gick fort över när vi väl började dricka =)
Det var mkt trevligt folk där: Lisa, Nettan, Anna, Jenny, Michaela, Kåberg, Karla, Sammy, Ulf..
Det sattes igång med Twistern och klart att två tävlingsinriktade personer, alltså jag och Nettan skulle få köra emot varanda... Vi ger ju inte upp i första taget.. hehe..
Men självklart vann bögen över Nettan i den omgången =) *mycket stolt*
Karla som sagt orkade inte köra twister i jeans så fick låna ett par mjukisbrallor av Nettan som satt så tajt och sexigt på han.. Sedan var det Kåbergs och Ulfs tur att dra på sig byxor.. Kåberg var grymt porrig i dom rosa tajta mjukisbrallorna, och Ulf med i en neutral grå färg... Lite småsugen blir man ju allt.. hahahahahahahaha...
Kommer inte ihåg vem som vann turneringen men vad gör de när det är sällskapet och att man har trevligt och får skratta och skoja till det =O)
Så här kommer iaf bilder upp på hur kvällen var.....










Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Lis

Jävligt kul att du inte kom ihåg att JAG vann ;) För en gångs skull.. :)

2009-03-09 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0