Ny dag, ny händelser

Idag är det den 30.e Mars och jag sitter och väntar på syster-yster Jenny som ska komma och käka frukost med mig.. Hon har ju som sagt flyttat till Skoghall och bor nu mera bara 6 min ifrån mig =)
Det är skönt att ha henne här och med sin egen lya som hon fixar iordning...
Idag ska vi åka till Ikea och shoppa lite..
Jag ska införskaffa mig 6 nya glas: Godis mix heter dom....
Sen blir det kanske ngt annat smått och gott...
Ska kolla på lite ramar, växter m.m....
Funderar på om man ska åka en sveng till Rusta, dom hade billiga strumpor där =)
Nu blir det iaf att sätta sig på altanen och dricka the och ta sig en cigg..
Har förresten inhandlat två st T-shirts som jag kommer lägga ut här på bloggen senare idag... *ha tålamod* hehe...







Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0