Krångel men det löste sig

Amore där jag jobbade idag så var det ganska bra med folk inne när jag skulle ta betalt så började kassaapparaten att tjuta och det stod massa konstiga saker... Klent pinsamt och vad fan skulle jag göra...
Ringde till Lollo som sa att jag skulle stänga av den och sätta på den igen.. gjorde de, men inget hände... sen sa hon att ja skulle dra ur sladden, men vart fan skulle ja dra ur den... Kände hur mer nervös jag blev och hur jag började mer att skaka och paniken tog nästan helt och hållet övertaget, men efter vi lagt på och jag skulle ringa ett nummer som stod där så tänkte jag att jag skulle prova en sista gång.. OCH JAAAAAAAA, det funkade nu och då gick de bra =)
Fyyy fan, alltid ska det hända ngt när man ska jobba själv för första gången....
Men det löste sig...
Sen rullade det på och helt plötsligt var det dags att stänga butiken =)
Ringde Lollo som fick vara stöd när jag skulle fixa med kassan och stänga...
Gick hur bra som helst...
Men klart när man går där ifrån och dom kommer tankarna att: fan låste jag nu, men klart jag gjorde de.. vred om båda låsen i dörren och kände på den.. Men ni vet ju hur det är..
Men som tur är gick det ju bra...







Jenz23.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0