Karlstad vistelse 09-03-06

Igår så åkte jag in till stan med Sandra och Tobbe för Sandra skulle till synoptikern och jag skulle hälsa på Lollo som jobbar på sexbutiken: Amore...
Men först gick jag och Tobba till Exclusive och jag pratade med Carro och Johan... Visade min tatuering som jag gjorde för ca 2 veckor sen... Sen köpte jag en ny ring till örat =)
Gick sedan till affären Amore  och hälsade på Lollo....
Jag sa att jag alltid velat jobba i butik, så Lollo bara: Du kan provjobba nu, så hon lärde mig kassan på 10 min och sen blev det att jag stod i ca 3 timmar och jobba.. hehe.. Gratis då, för ville prova på och fan vad roligt de var...
Så kom Lollos mamma in som äger butiken så sa att jag kan jobba extra när det behövs folk så hon sa att jag skulle provjobba några gånger och se hur jag bemöter och hur det går för mig som butiksbiträde =)
Efter de så gick jag och köpte mig en skitsnygg skjorta från Jack & Jones..
Sen köpte jag ett par snygga boxershorts på Amore....
Så här ser dom ut...







                      







Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0