@ Forshaga

Nu har man denna helgen återvänt för besök i min gamla hemkommun Forshaga... Kom hit igår runt 18.00 för att festa och har trevligt med mina vänner här ifrån..
Gjorde mig iordning hemma hos Sara W och drack en drink och en flaska vin...
Senare hem till Magnus (Saras bror) och förfesta lite innan vi gick vidare hem till Lotta och förfesta...
Det var ett helt gäng där och vi hade det trevligt... runt 22.45 kom taxi Marianne och hämtade hela packet och vi begav oss till Karlstads uteliv, så kallat.. haha..
In på Harys och några drog som tydligen ett annat strå och begav sig in på Arena... Herregud.. Den nattklubben ger ja inte mkt för...
Vi röjde fett iaf inne på dansgolven och drack en massa gott o blandat... Sen efter krogbesöket drog jag och Sara till BK och köpte med oss mat..
02.15 kom Taxi Marianne och hämtade oss alla typ och vi drog hem...

Idag vaknade vi runt 10.00, inte bakis på det viset men lite småsega...
Har kollat på 4 filmer + Hockeyn = Färjestad - Skellefteå och klart som fan vann Färjestad med hela 6-0 =)
Back to the movies...

Vi såg filmerna:
  1. BOLT
  2. Nothing but the thruth
  3. Bedtime Stories
  4. Private Valentine Blonde And Dangerous
Så imorgon iaf så åker jag hem till Woodhall In och ska jobba kl 16-21..
Ska bli skönt att jobba men tråkigt att jobba kvällen då man inte kan göra så mkt på dagen bara.. men men...



Jenz23.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter som du haft en bra helg..=) Party det vill men vara med på..;) Kram

2009-03-22 @ 15:10:29
URL: http://veronicasoderberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

@ = PÅ. "På Forshaga?" Byyyyt rubrik! Hahahahahaha!!! =P

2009-03-22 @ 16:00:06
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0