En spontan promenad från Skoghall till Karlstad

Ja det är ju inte varje dag man får för sig att gå från Skoghall till Karlstad varje dag, men idag blev det en sån dag..
Det som började med dagen var att jag och Lisa käkade mat på Pizzerian City, efter det skulle vi gå på en promenad med hennes hund, skulle gå till vidökiosken, men rätt som de va så sa ja, vi går till stan och tar bussen hem.. Helt spontant vandrade vi in mot staden, och på 1 timme och 15 minuter då när vi hade Lisas hund Reeno med oss så tog de den stunden att gå in.. =)
Nu är man hemma efter att tagit bussen hem, var ganska kallt efter det att vi kom in till stan och väntade på en buss hem...
Men nu är värmen tillbaka och jag verkligen känner hur skönt det var att gå den promenaden..
Behövde ju verkligen gå bort det kilot som lade på sig efter kebabtallriken.. *NOT*
Men men, nu ska jag ta och sätta på en kopp te och avnjuta dom sista timmarna framför datorn och tvn innan jag ska lägga mig kl 22.00..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0