Parfymer =)

När jag var in till stan igår med Sara W för att hon skulle lämna in sin mobil som gått sönder, så gick vi förbi Kicks och där stod ju Ela och workade som vanligt =)
Vi stod en stund och prata och sen fick ja en provflaska av märket Dior Homme Sport...
Fan den luktar hur gott som helst.. Så var tvungen att smsa henne när jag hade kommit hem och fråga vad en flaska kostar..
579:-, okej förstår jag för den doften och märket också.. Så en sån ska jag ha när löningen kommer..
Hittade så många parfymer när vi var där som jag BARA VILL HA...
Men en i taget får de blir med min så "goda ekonomi"...
Where is my Sugardaddy??? hahahahahahahahahahahaha...


Här kommer det bilder på en del parfymer som jag verkligen faller för i deras dofter =)
Finns flera men tog dom här så länge....









Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0