Café, umgås, mys, vänner!


Kollade förut på Sex & the City och funderar på varför man inte åker in till stan och fkar, kikar runt i affärer och bara mysa till det med sina vänner...
Antingen är det för att man inte har råd, eller så är vännerna så utdragna att man inte kan umgås med flera samtidigt..
För alla kanske inte gillar alla och alla kanske inte kommer överns..
Jag saknar det där med att åka in till stan och sätta sig på ett Café och prata skit och bara må gott..
Nu för tiden så märker jag att folk inte orkar eller kanske helt enkelt inte vill hitta på något och bara vara hemma..
Förut som jag skrev så pratade jag med Sanna på telefonen och vi har ju inte haft så bra kontakt på några år sen vi umgicks som yngre..
Men nu har vi fått tillbaka kontakten väldigt bra och känns som att man återfått en vän man saknat.. =)
Det handlar inte om att man ska åka in till stan varje dag och fika, men känner att ngn gång ibland då och då åka iväg och sätta sig på ett fik och bara få koppla av, kika på ngt annat än sin egen lägenhet.. Att få komma ut och få det sociala..
Är det bara så att folk är allmänt lata eller är det för tråkigt att ta en fika och bara finnas???







Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag hänger gärna med på fika:D

2009-03-04 @ 21:41:08
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0