BRACY.se

Idag när jag vaknade så gick jag direkt upp och duschade, rakade bort skäggstubben och gjorde en ansiktsmask.
Mycket avkopplande och nu är jag len som en babystjärt i ansiktet.
Åt en riktigt god frukost:

  • Risgrynsgröt med mjölk, socker och kanel
  • Två hårda mackor med ost och gurka på.
  • Ett glas Juice
Så blev både mätt och nöjd...

Jag gick in på Sannas egna internetsida www.BRACY.se och kikade runt och ville beställa ett halsband med 3 ringar på som det står olika saker på..

  Följ dina drömmar:

-Följ dina drömmar, det är ditt liv.
-Öppna hjärtat för under.
-Allt är möjligt, endast du sätter gränserna.

Men jag visste inte att hon inte längre skulle sälja halsband så det fick jag reda på när vi talades vid över telefonen..
Men hon hade ett kvar och det beställde jag idag och det kommer komma inom 48 timmar från och med imorgon.

Så här kommer en bild på hur halsbandet ser ut...





Jenz23.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0