Är våren äntligen här?

Nu vaknade jag för en liten stund sen och solen lyser rakt in i min lägenhet och vårkänslorna är verkligen här för min del eller?!
Jag ska ta mig ett ryck i lägenheten idag och hiva ut mattan i v-rummet och damma, dammsuga och skura golven och senare i eftermiddag när solen inte lyser direkt på fönstren ska ja ta och tvätta dom.. =)
Jag känner verkligen att det är skönt att få det rent och snyggt här hemma nu, visst är det redan det men en sotrstädning från golv till tak....

Så återkommer senare idag med lite andra inlägg och nu får ni alla andra som är också lediga njuta av den underbara solen som är framme...






Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0