Måndag 1/6-09




I måndags gick man upp kl 06.30 för att fixa till sig för att åka in till Vägverket och göra det förbannade teoriprovet..
Jag var grymt nervös när jag var hemma och när jag kom bort till vägverket tänkte jag för mig själv *hmmm det är väl inte en jävel som hatar mig eller tycker illa om mig bara för att om jag skulle kugga mig på provet*
Så kl 09.00 så satt jag vid datorn och läste igenom och klickade i dom svaren som jag ansåg som mest logiska och som jag själv skulle ha försatt mig i om jag var i dom situationerna...
09.40 ca så klickade jag på avsluta prov och fan mitt hjärta satt i halsgropen och jag höll för ögonen och till slut kikade jag fram mellan fingrarna och då fick jag se att det lyste grönt och att jag var GODKÄND... *YIPPI*
56 poäng fick jag utav 65 frågor och 52 poäng skulle man ha för att bli godkänd...
Fatta vilken lättnad jag kände när det var över..
Så ringde runt till varenda jävel jag känner typ och berätta de..
Så nu har jag bara uppkörningen kvar...
När den är får ingen reda på förens jag gjort det och klarat de =)
Och jag vet med mig att jag kommer klara de...
Fan ta uppkörningsläraren om han kuggar mig...



Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0