Inoljat staket

Igår så hade min granne brevid mig fått olja från bovärden så han olja in staketet, och jag blev också sugen på att göra de..
Så idag runt 12 ringde jag till bovärden och frågade om jag kunde få olja, Ja visst sa han och kom ner med det till mig =)
Så i högsta hugg med penseln så satte jag igång och måla...
Lisa kom förbi på en kopp te och satt och prata lite.. Var skönt med en paus... =O)
Efter hon vart här så satte jobbet igång igen och nu kl halv 4 var det klart...
Ser så fräscht ut nu.. Ser ut som det är helt nytt...
Så här kommer bil på hur det ser ut nu och så får ni även en bild där ni ser skillnaden =)













Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0