Emil 25 årsfest lördag 30 maj

I Lördags var det dags för en överraskningsfest för Emil som hans underbara flickvän Ela hade annordnat =)
Jag åkte i Fredags hem till Sara W för att tillbringa helgen i Forshaga...
På Lördagen så blev det frukost och Wallander-film sen så kom Malin och vi gjorde oss iordning för festen..
Festen började kl 17.00 och vi kom dit strax innan 18.00..
Alla var redan samlade när vi dök in.. MLI fick vi med oss =)
Vi drack och så satte jag mig brevid Ela och hon var ju kalasfull redan när vi kom.. *skrattar*
Men det var riktigt trevligt.. Och så säger iaf Ela att killen som sitter brevid henne känner igen mig och säger till Ela att vi har festat ihop.. *hmmm jag tänkte så de knakade*
Men när han sen sa att vi festat ihop när vi vart hos Dahlin så föll poljetten ner. (stavas det så tro??)
Vi festade och grillade, hade tävling att hoppa säck, springa med ägg på en sked, pimpla i sig en öl så snabbt man kunde och springa tillbaka.. Snurra runt en pinne 10 varv.. Jag var dock inte med, för dom var redan 5 killar och så fick jag inte tillhöra tjejlaget  * dålig stil fast jag är bög* asg.. nerrå det gjorde mig inget..
Senare på kvällen så var alla riktigt fulla och sen drog några till stan och sen en del till La divas (Megana) puben i Forshaga.. Där hände det en incident att en kille bet av näsvingen på en annan kille i ett slagsmål som utbröt.. Känner dock den killen som var hungrig nog att bita av näsvingen..
Jag och Mallan började bråka, Detaljer behöver inte gå in på men hon bitchslaaaaapa mig 2 gånger och ett knytnävslag i ansiktet.. Men jag hällde en vinflaska över henne innan så kanske förtjänade smällarna.. haha..
Dock 5 min senare så var vi vänner, (vad fan, måste ju avreagera sig på någon eller?) asg... ;)
Här kommer iaf lite bilder på förfest, fest och resan hem för mig och Malin som tog drygt 2 timmar att gå 3 km ca... hahahaha.




Jenz23blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0