Tandläkar - Varning

Shit helt otroligt...
Var hos tandläkaren igår 12.45 för undersökning...
Hade 1 större hål som jag själv visste med mig..
sen 3 mindre hål...
Den J*VLA undersökningen gick på 849 kr...  säger då det att man måste tydligen vara miljonär för att gå dit..
Inte nog med det så tog jag reda på vad det kostar att laga ett hål, och han säger så lugnt och trevligt: Någonstans mellan 1000:- & 1500:-, per lagning och jag bara.. OK, det kostar alltså att ligga på topp...
Men jag vill ju ha mina tänder fixade så det får ju bli att ta avbetalning på skiten... :(
För som det är nu så har ja inte råd att betala hela summan för att laga det på en gång...
Eftersom man stämplar på försäkringskassan och jobbar inte allt för mycket...  :(

Nej nu blir det sängen men imorgon bitte blir det bloggning om dagens händelser...




Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0