Powerwalk med Jenny and the dog theofiiiiiil

Ja idag bestämde jag och Jenny för att försöka sluta röka och det har gått ganska bra.
Jag har rökt sammanlagt 4 cigg idag och fan vad stolt jag är..
Vi speedade iväg utför backen och in i barkspåret runt och sedan ut ur skogen och runt lite här och där..
exakt 1 timme var vi ute och vad skönt det var..
Men ryggen var det mindre skönt för..
Har så ont i korsryggen så jag vet inte vart jag ska ta vägen..
mmen men här kommer lite bilder på mig från promenaden...




Enligt Jenny e jag likt broder min *Joel* på denna bild



Stretcha bör man annars dör man =O)



ja sträck ut benet så ska du se de känns skönare att med powerwalk



Precis innan vi skulle ut och stonka och kånka



Och denna vackra skönhet var ju med ut och fan vilken fart i rööva hon hade =)


Jenz23.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0