Plugga eller inte?

Visst är det en bra egenskap att plugga vidare till sjuksköterska men 3 år..
Det står verkligen på tomgång i huvudet av om jag kommer orka plugga 3 år,,
Och sen ta studielån på väldigt mkt känns också..
Men som sagt det lönar ju sig att ta sånt lån..
För jag får ju en bra utbildning sen att jag får bättre betalt i jobb och kan variera mig mera..

Men starterminen börjar i höst så har ju ett tag till att tänka..
Ska prata med studievägledaren på unversitetet och få lite pejl på saker och ting..






Men håller iaf på att plugga teori till körkortet så pluggar gör jag på sätt och vis..
Förstår mig inte på vissa saker i teorin som jag tycker är väldigt onödigt att kunna veta eller behöver veta för att ta körkortet...





Nej nu ska jag gå ut med Thea en sveng och sedan in och diska upp efter maten *fortfarande mätt*




Jenz23.blogg.se/







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det dryga är att ta lån, så har jag också känt, finns så mkt jag skulle vilja utbilda mig till!! har ju redan min undersköterskeutbildning och tog en bartenderutbildning efter det och även hår/makeup utbildning men känner ändå att det är så mycket mer jag vill utbilda mig till:D haha, ha en massa att välja mellan liksom;) undrar du nåt över teorin så kan du alltid fråga mig! föresten så kan du få mina böcker som jag fick från skolan!! dom kommer du ha sjukt mkt användning för!

2009-01-09 @ 22:01:40
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0