Nyårs firandet med Jenny booop o co =)



Det hela började med att jag inte visste vilket humör jag var på och om jag ville festa...
Men efter att ha duschat och fixat till här hemma så bestämde jag mig för att ta firandet med Jenny (syster-yster)
Vi tog oss några glas vin och nån öl hemma hos mig innan vi skulle ta the las buss in till MARTIIIIIN och där vart de full fräs med alkoholen och så kom det lite folk dig som Martin känner...
Kvällen tog sig vidare och Jenny och jag for ner till Arena och shit vad sjukt full jag var... XD
Minnes luckor var väl en av tråkigheterna. men minns iaf lite:P hehe..
Efter Arena drog jag mig till Skoghall hem till Sandras mamma och firade lite med dom då var kl 01.00 tror ja...
Sen så skulle ja gå hem men kom inte hem för Sooda och Kim ropade från Kims balkong så gick ja upp dit och där sov jag kvar där.. Dom skulle upp och jobba kl 7 så jag vägrade gå iväg hem så stannade kvar och sov:D
hehe..
Men här kommer iaf bilder från Nyår...









♥ ♥ ♥ ♥ ♥





Senare samma kväll men efter tolvslaget och hemma hos Sandras mamma







Sedan dagen efter var jag hos Lisa och käka pizza och här finns det iaf en bild =)
Hoppas Lisa inte stryper mig.. asg..





Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0