Ny morgon och nya händelser

Vaknade vid halv 9 då min väckarklocka på mobilen börja larma =)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar mig en kopp the..
Om en stund blir det en liten promenad med Thea, sedan dusch...

Har lite saker att göra idag som finns med på listan:


♥ Ams möte 11.00
♥ Tandläkaren 12.45
♥ Jobba 16-21


Det är vad som händer idag...

Igår så var jag iväg till Attendo Care och skrev på anställningsavtal som timviakrie...
Så på Måndag ska ja gå brevid 7-16 och även Torsdag 15.45-21.30
Får väl se om jag trivs och hur det funkar....
Bättre att prova på än att inte göra det alls..







Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Maria

fan va gött å få lite extra jobb.. Du får berätta om de är bra sen:)

2009-01-22 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0