Lite som hänt under dagen!

Vaknade imorse och gick upp som vanligt...
Runt 12.30 kom Sara Wallinder och vi gick ut och gick i ca 1 timme med Thea..
Riktigt skönt var de kan ja lova er ;)

Efter det så när vi var på väg in till bergvik så krockade vi med ett rådjur :(
*inga personer kom till skada under händelsen*
Vi stannade och så rådjuret ligga och försöka ta sig upp..
Men han var väldigt skadad då vi körde över han :(
Vi ringde till polisen och dom skulle skicka ut jägare för att skjuta det... *Stackars bambi*

Vi gick runt och leta efter rådjuret och jag hittade det och såg att bakbena inte hängde med och förstod då att själva bakdelen var av :(
Men sen när ja skulle runda och inte skrämma upp det på vägen igen så var plötsligt rådjuret borta *hmmm skumt*
Men vi blev tillsagda att vi inte behövde stanna kvar på platsen och invänta jägarna, men dom ville att vi skulle sätta upp en plastpåse på någon stolpe så jägarna kunde se vart olyckan hade skett..





Vi åkte iaf till bergvik köpcentrum och käkade mat, lite konstigt att äta kött direkt efter händelsen, men vad gör man när man är utsvulten... ;)

Sedan gick vi runt och kikade i affärer och in på maxi och handlade lite...

köpte en bodylotion med doft av oliv.
Sen även en duschcreme =)

Efter det gick ja vi in på Coop bygg och jag köpte ett golv som ja ska ha precis när man kliver in innanför dörren för att inte skada det andra golvet ja ska lägga.. .jättesnyggt var de ser ut som klinkers =)


Nu på kvällen har jag iaf gått till mitt jobb och solat måste blir brun och fin =)
efter solningen gick ja upp till min avd för att se vilka som jobba och Kim jobba så tog en cigg med henne sen fick hon sluta 20.00 så hon skjutsade mig på cykeln...

Hem till Lisa och fika och kolla på tv lite och tjöte =)
Nu är man hemma och ska käka lite kvällsmat och kolla på en film ;)




Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0