Introduktions utbildning

Då har man varit på utbildning angående för att få övningsköra med Jenny då =)
Så imorgon ska jag skicka iväg papprerna till Länsstyrelsen för att få dom godkända..
Har även pratat med mamma nu ikväll och berättade om det och även att jag tänker börja på körskolan på Solsta..
Så hon sa att hon betalar det åt mig *GLAD*
För nu tänker ja banne mig lägga ner så mkt energi och all ork ja bara kan för att få detta körkort...
Så imorgon blir det att ringa Solsta trafikskola och skriva in mig =)
Ska även fråga om jag kan få Anna som trafiklärare... Hon är verkligen en underbar trafiklärare...
Hade henne nu på utbildningen och hon är en lugn och go prick =)

Så nog om det :)





Imorgon sker lite andra saker också..
Ska ringa till Björkhagsgården här i Skoghall och se om man kan börja jobba x-tra där med.. Vore skönt att få jobba lite mer än vad man nu gör :(

Sen blir det en långpromenad har jag bestämt...



Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0