Intervju som personlig assistent




Japp om 15 timmar sitter jag på intervju angående ett jobb som personlig assistent..
Fick samtalet idag från brukaren själv som jag sökt jobb hos..
Blev lite paff när telefonen ringde och hon sa hej och sa att hon ville träffa mig för en intervju.. shit alltså...
blev nervös.. men men.. det kommer nog gå bra =O)

Men iaf.. Hoppas det är ett bra jobb och att vi klickar som personer emellan och hon vill anställa mig..
Isf blir det att jobba deltid.. Vet inte exakt hur mkt procent jobbet ligger på men deltid kan ju variera lite som sagt...
Nu fick jag iaf det berättat..
men nu ska jag lägga mig och sova så jag är utvilad imorgon och så innan mötet...


I CROSS MY FINGERS AND WISH MYSELF GOOD LUCK
GOOD NIGHT AND SWEET DREAMS





Jenz23.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0