Handlat lite idag =)

Vart ute på bergvik med Jenny och Daniel fast jag har sån huvudvärk, liknande migrän =(

Jag köpte mig en foundation och silverschampoo från schwarzkopf och man fick med ett balsam på köpet =)


Schwarzkopf Bonacure Color Save Silver Shampoo


Inte världens bästa bild men men den får duga =)
Hårtyp:
Slingat, blekt eller grått hår.

Behandling:
BC Color Save schampo med aminosyror,
moringa oleifera och aktiva färg pigment
för att neutralisera gula toner.

Resultat:
Friskt, glänsande hår med bevarnade
färgintensitet.

Användning:
Massera in i fuktigt hår och skölj genast
ur. Låt verka i 1-3 minuter i
grått hår.

250ml




Max Factor Age Renew Foundation 


Se upp till 5 år yngre ut i ett ögonblick.
Föreställ dig en foundation som kan vrida tillbaka åren. Age Renew gör att du ser upp till 5 år yngre ut i ett ögonblick! Det är en ny upptäckt inom anti-age foundation och den använder en patenterad formula för att mjuka upp framträdandet av fina linjer, dölja mörka skuggor och lämnar din hud upplyst. Det är ditt hemliga vapen för att behålla din ungdomliga hud.

 


har den som heter Bronze.. skitbra och passar till min hy

 

 

♥ Jenz23.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0