Hallsberg + Städbitenbussen & co

Igår drog vi ett gäng ner till Hallsberg och festa...
Det var jag, Nettan, Sara W, Lisa, Åsa, Maria och Jenny...
Vi tog med oss vårt pick och pack ner till Daniel där vi skulle festa...
Kom väl fram runt halv 7ej  om ja inte minns fel..
Vi började smådricka och invänta lite folk.. Jag hade sprängande migrän och Sara någon helt underlig sprängande huvudvärk som hon hade lust att typ strypa....
Åsa deckade jadu, ja vet inte vad kl var.. Men iaf tidigt...
Lisa var full nog och decka också..
Sara och jag la oss runt 12 pga huvudvärken..
Men kan ju säga att hästens säng inte låg på topplistan.. två stycken maddrasser med en tjocklek på typ 2 cm kanske 3 om ja ska driva på det lite.. hahaha..
Men iaf.. Kvällen slutade inte där... nejdå.. Innan så körde vi kareoke och hade trevligt...
Men man kunde ju inte sova när dörren inte gick och stänga och folk sprang ut och in.. Jag var upp vid 2 snåret och drack lite, sen gick ja ytterligare en gång in i sovrummet och försökte sova.. Men neeeeej, tyvärr inte denna gången heller..
Bara upp igen och tog en öl till med folket... då var väl kl 03.30 ca...
Jag hade sån migrän att ja inte visste vart ja skulle ta vägen... :S *lek inte med bitchen om ni inte kan leken tåla* kände jag.. För hade någon härjat med mig hade hade ja nog lätt kunnat döda för att få tystheten... *shit nu blev det very very hårda ord så att säga*

Åter igen ner i den underbarste sängen på golvet där Maria, någon annan låg också *inga namn uppges ifall det kan upplevas som stötande*
Sara låg där och Jenny och Åsa i Flippers säng,  ( Värsta BIG BROTHER utan kameror )  *HAHAHA*
Sen halv 5 kom Nettan instörtande när ja precis hade lagt mig för att försöka sova, men nej då drog hon upp mig så jag Nettan och Henrik tror ja han hette satte och tjöte i köket och drack cider =)
Nettan gick väl och la sig vid 06.00 och jag och Henke satt och prata till kl var 7...
Sen gick ja in i det "sköna, svalkande, underbara doftande sovrummet" för att försöka sova..
Jo 1 & ½ timme *tummen upp för mig* för då vaknar Jenz av att ena ligger och har för sig massa konstiga ljud och stön i sömnen..
Men jag hade iaf trevligt så länge de vara...
Hoppas iaf dock att jag aldrig mer har migrän när ja ska festa.. *FY FAN SÄGER JAG BARA*


Buy the way!!!

Jag plattade håret på sara men hittade hennes perfekta look for the party =)


Innan vi åkte till Daniel så drog vi till Bergvik och inhandlade mig en skitsnygg kavaj som I REALLY REALLY LIKE =)
Så här har jag modellat lite snabbt innan vi skulle dra till Hallsberg...













Får be om ursäkt för så få tagna kort, Får nog gå en fotokurs där jag lär mig att kameran är tvungen att vara till hands vid varje tillfälle * Det blir nog ett terapisamtal med MAZ* hahahahahaha

Nu blir det sova och vakna pigg och fräsch imorgon =)



Nu kommer det dock lite mer bilder =) för Åsa hade ju kameran med sig så där var det taget liiiiiite mera bilder *ler*





Jenz23b.logg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0