Forshaga - Ikea

Åkte idag till min mamma och hälsade på en snabbis.. var iväg och handlade lite åt henne =)
Efter det så åkte jag till Sara W och tog en kopp the medans Jenny hälsade på sina päron...
Var väl hos Sara i dryga 1 o ½ timme typ...
Sen kom Jenny i sin snygga bil så tog vi the drive in to IKEA så att säga...
Väl där inne så handlade jag på mig lite av smått och gått =)
Köpte en vit duk som täcker hela mitt köksbord så nu blev det lite finare pga att mitt bord är så fult och slitit =(
Köpte doftljus i 3 olika lukter

♥ Kanelbulle
♥ Cheesecake
♥ Kladdkaka

Sen köpte jag nya kökshandtag till mina skåpluckor....
Ååå även dekorationskvistar såna där långa ni vet =)
Sen en snygg stenvas till dom =O)

Sen blev det golv till hallen =)
En ny papperskorg som man ska sätta på insidan av dörren men fan själva hållaren var för lång så kan inte använda den nu:(

Men men, är iaf nöjd... gick på 1300:- ngt sånt...


Nu ska det käkas pizza med jenny och så ska ja se om det finns ngn film att ladda ner och kunna titta på *ler*














Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0