Det blev en fullspäckad Lördag

Igår var det en dag som alla andra.. Men var ju iaf Lördag =)
Jag bestämde mig för att gå till bolaget och inhandla alkohol...
För stunden var jag så sugen på vin och öl...
Sandra ringde jag till efter att hon skrivit på msn att ja skulle ringa...
Det bar iväg av till Henne kl 19.00 då ja först inte trodde dom var hemma för jag knackade på men ingen öppna.. sen plingade ja på.. då kom dom direkt. haha... =O)
Men iaf så började det att drickas och härja..
Jag va så sugen på att sjunga kareoke så Tobbe kopplade in det och i full fart satt vi alla där tillslut och sjöng=)
Sandra tog fram sådana fina utsmyckningar sånt som dom har mellan ögonbrynen.. haha jättefint blev de ;)
Senare bar av till SOFT BAR och där sjöngs de kareoke och jag träffade på Lisa och Åsa, Anna, Krister och Westis, Nina och Johan och massa annat gott folk ;)
Men som sagt kommer ja inte ihåg hur jag tog mig hem..  Oj oj oj oj oj oj oj
Jenny kom hem på natten och hittade mig deckad i sängen, mina skor och alla mina kläder låg brevid sängen nere vid fotändan... Jag hade tydligen också käkat thaimaten som fanns i kylen.. den stod framme.. inte ett spår..
Men Jenny vågade inte lägga sig brevid mig för jag hade sådana konstiga ljud för mig och slog i väggen hahahaha..
ME LIKE TO BE ANGRY WHEN I SLEEP =)
Men som sagt.. Vaknade bakfull och här kommer det bilder från igår och idag =)











-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Från idag då man var bakfull och åkte iväg och käkade på McDonalds och sen hem och fika hos Peter =)
































Jenz23.blogg.se/







Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du, du kommer inte ihåg att du träffade mig alltså snyft

2009-01-19 @ 12:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0