dagens händelser!?

Har funderat ut vad jag ska göra idag och på schemat finns det med några punkter jag tänkt utföra.
Ja som alla vet så finns det alltid en och samma punkt med i mitt schema och det är ju att städa.
Jag städar konstant varje dag, får inte vara stökigt hemma..
Tvångstankar eller ej, ja men rent och snyggt ska det vara.
men åter iaf till punkternas huvudmål för dagen ser följande ut:

Städa
♥ Klippa klorna på Thea √
♥ Minst 1 timmes promenad √
♥ Laga mat: Sprödbaka torskfilé med spenat och remuladsås och potatis / sallad √
♥ Ringa till Attendo Care om jobb √

Ja det är väl dom punkterna som sitter högst upp på listan som ska göras..
Kommer jag på något mera så skrivs den punkten upp på en gång =)



Over and out





Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja blev det inte tjusigt=)

2009-01-08 @ 12:33:05
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

fan va kul att du börjat blogga så mkt=)

2009-01-09 @ 22:34:25
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0