Bröllopsduellen

Nu har man vart på bio med Nadja & Linn..






Men innan vi gick på bio så skedde de lite saker...
Dom skulle möta upp mig på torget 16.20 men så fick ja sms om att dom missat bussen men att dom var där om 10 minuter..
När 15 min hade gått så smsa ja och fråga vart fan dom var så fick ja tillbaka att bilen hade börjat koka..
Så den killen dom åkte med fick ringa efter sin mamma som råkade bo en bra bit därifrån nämligen i Vålberg.. Lyckat...
Sen smsa hon igen och sa att dom snart var framme...
Men tydligen skulle den killen in och köpa något på biltema, så väl så tog det ytterligare 20 min...
jag stod och frös och var irriterad och påväg att sätta mig på en buss hem..
men så ringde Jenny och sa att hon hade tagit Robbans nycklar och glömt kvar mina i Göteborg... Hmm, smart drag Jenny ;)
Men hon kom och hämtade mina nycklar men Nadja och Linn hade ännu inte dykt upp *ARRRRGH*
Men efter det att Jenny åkt fick jag sms om att dom strax var där...
Hmm, stod och vänta men iaf efter typ 10 min dök dom upp.. 1 timme hade ja fan stått och väntat =(
Men vi käkade på Burger King.. 10 min senare var vi tvugna att dra pga att vi skulle hämta ut biljetterna innan kl 18.00
Så fort iväg...
Men såg iaf filmen och kan säga att den är skitbra =)




HAR NI INTE SETT DEN SÅ MÅSTE NI BARA SE DEN




Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Dennis

Ah, tack så mycket. ;) Vad roligt att höra...



Fin blogg du har! Jag får titta in här också. ^^



Ha det gott!

2009-01-24 @ 23:28:31
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0