Blondinbella @ tv4 nyhetsmorgon

Det var intressant imorse..
Jag har aldrig varit insatt i blondinbella eller Isabella Löwengrip som hennes fullständiga namn är..
Jag har bara hört från vänner och väl sneglat förbi på olika sidor på internet och kanske läst lite om henne men aldrig något som fastnat förens idag...

Jag kollade på Nyhetsmorgon och rätt som det var så var blondinbella inbjuden och det ställdes frågor från det att hon börja blogga till att se sig själv om 2 år som är e helt oberoende av pengar..
Som hon själv sa så spelar hon sin roll som blindinbella och att det är för att hennes läsare lockas av att läsa om vad hon har för naglack på sig för dagen eller vilka kändisfester hon går på..  men när det gäller mera seriösa saker som framtidsplaner och marknadsföring osv så tycker jag själv att hon hade väldigt mycket bra att komma med..
En sak som jag tycker är smart gjort är hon mixar in politik och sånt som läsarna kanske inte är så intresserad av in i skvallerblaskorna som vad som är mode för idag eller liknande..

Ärligt så har jag absolut inget problem med henne som många tycks tycka att hon är blåst och korkad...


Nee jag ger henne faktiskt 5 Jenz-stjärnor för hennes engagemang och att hon har framtidsplaner och ser ljust på livet..






♥ Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0