Bihåleinflammation eller inte?!

Det började med att jag blev förkyld för 10 dagar sen och efter det gått 6 dagar fick jag jätteont i överkäkarna och runt ögonen och ovanför ögonen...
Så idag besämtde jag mig för att ringa till vårdcentralen och beställa tid..
Gud så jag verkligen avskyr en av läkarna där..
När jag ringde och berätta att ja ville ha en tid så fort som möjligt fick jag ett otrevligt svar:
→ Jaha, personummer, okej, 10,45 hos Elin nilsson, hejdå..
Jaha är det så man ska bli behandlad.. herregud..
Men det räckte inte med det..
När ja väl kom dit så fick a sitta och vänta i 10 min efter min bokade tid.. sällan folk kan passa tider alltså..
När jag väl kom in så ställde hon massa frågor om varför jag tror att det är Bihåleinflammation: Jag bara..
Jo det är så att det gör ont i överkäkarna och runt ögonen...
Hon bara.. Har du ont i tänderna??? Nej det har ja inte.. inte vad jag märkt av eftersom jag har haft så ont i käkarna...
Men hon sa att det var en inflammation men inte en bakterie så det var inte bihålsinflammation för det kunde hon se på mina ögon.. *jaja*
Så hon sa att jag skulle gå till Apoteket och köpa mig en nässpray som heter BECOTIDE NASAL med kortison i..
Så hoppas för hennes bästa att det inte är bihåleinflammation..








Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0