Becotide Nasal reklam

Hahahahahahaha.
Fan när jag Jenny stod vid busshållsplatsen efter mitt besök på vårdcentralen så tog jag och prova nässprayen för hon på Apoteket sa att det kan kännas lite jobbigt eftersom det är kortison i det så fan var ju tvungen att prova..
Och skojar inte när jag säger att det luktar blommor av den.. hahaha.. stank över hela busskuren.. asg =O)

Så kom jag och Jenny på att vi skulle göra en reklam för den så jag sitter här och försöker skriva manus till hur jag ska framföra det imorgon när vi ska filma mig=)

Det blir ju nästan som i Top Model reklamen för olika makeup produkter så kör jag om nässprayen.. *wiiie*

Det jag ska få till i slutet av filmen är:
Easy Breathe in Nasal....


Så nu ska jag sätta mig ner och kånka ihop manuset. =)








Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! asg Easy breathe nasal spray, hell yeah! ;)

2009-01-13 @ 19:32:43
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0