Varning för Gaykörning



Som tidigare som jag skrivit så gick ju jag och Jenny på utbildningskurs så att jag ska kunna få köra med henne..
Idag så bestämde vi oss för att för första gången så är det jag som sitter bakom ratten och Jenny brevid att köra till Biltema / Bergvik...
Lite krångligt var de dock i början pga hennes knepiga koppling, men fick iordning på de snabbt så det var bara att tuta och köra...
Vi åkte till Biltema där jag införskaffade mig en ÖVNINGSKÖRNINGS SKYLT....
Det är man ju tvungen att ha...
Även spolarvätska så att det inte fryser till is som det hade gjort dagen innan då det endast var vatten i tanken...  =O)
Så iväg till Köpcentrum och det gick bra att parkera... Gick in på Färjestadbutiken där underbara Marie stod & såg glad ut =)
Efter det så åkte vi till Peter och fika... Så vid 18.15 så drog vi hemåt och nu sitter jag här och bloggar =)
Nu har ja en fundering på om man ska gå till affären och köpa sig lite götta till filmen som jag tänkt och se =O)
Pulse heter den.. En skräckis om spöken som tar över världen genom mobiltelefoner, internet m.m.....
Hmmm, kanske sista gången jag bloggar om jag blir alltför rädd för att starta datorn igen efter de.... Det är ju trots allt Fredagen den 13.e *SCARY*


Och här kommer den fina skylten som Jenny så fint har ritat upp till mig som jag får ha i min blogg nu =)





Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med övningskörningen Jenz, klart mannen ska ha ett körkort.

2009-02-13 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0