The news of today

Idag så började dagen med att jag klev upp kl 08.00 så gick jag över till grannen Charlotte och tog en fika runt 09.00...
Sen hem och duscha och fixade iordning mig till mötet på ams i karlstad som ja skulle vara där kl 13.00
Efter mötet så gick jag in på H&M och hittade en skitsnygg halsduk som jag tänkte köpa mig, när jag var på väg mot kassan och skulle ta upp min plånbok, tro fan det att ja glömt den hemma *Senil och dement och totalt hjärndöd*
*Morrar åt mig själv*
Men men, vad fan skulle jag göra.. Så fick hänga tillbaka den...
Gick runt lite på stan och in på en skoaffär och tro fan så hittade jag ett par skitsnygga skor som jag vill köpa. kostar 899:-
Men så fattig som jag är så har jag ju inte råd och hade ju inte heller plånboken med mig... =(
Gick in på Kicks och kolla om Ela jobbade och självklart gjorde hon det...
Hon är alltid lika fin hon.. *5 stjärnor till henne* som är så duktig att jobba när jag väl är på besök inne i karlstad =) *LER*
Jenny kom och hämtade mig vid ca 14.30
så åkte vi hem och då fick ja samtal från Sandra som ville att jag skulle jobba.. först så sa jag nej.. sen så smsa hon och sa att jag kunde få börja 16.30 - 21-15...
Jag gick med på det om hon lovade att stanna kvar med mig tills jag sluta och det gjorde hon... *Sandra och Ansi tyckte jag var en ängel som kom och jobba då dom annars hade bara varit 3 på kvällen...

Det blir ju lite jobb framöver så att säga...
Imorgon jobbar jag 07.00 - 14.00, Lördag: 13-21, Söndag: 07.15 - 13.00 + 16.00 - 20.30
Måndag: 07.00 -14.00 + Delegering på hemtjänsten mellan kl 14.00 - 16.00 och sen Tisdag 15.45 - 21.30
Det blir en del de =) Kul att få jobba men drygt att det är på 3 olika ställen...

Så ser helgen ut för mig...


Här kommer en bild på skorna som jag så gärna vill ha.....







Jenz23.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Mikaela

va söt du är jenzan! tack för dina värmande ord:) vilka snygga skor! det var kul att du kom in i butiken=)

2009-02-13 @ 21:31:11
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0