Shoppoholic = Jenz

Igår så kom Sara W hit och vi gick ut och gick en långpromenad på ca 50 min *väldigt skönt*
Efteråt drog vi till Ikea och där skulle jag enbart bara ha en trösklist till mitt golv,
Men som vanligt glömde jag det jag skulle handla och råkade visst handla för 300 kr..

Det som blev inköpt var:


  • Vit skål
  • Doftljus
  • Dekoration till skålen
  • Kaktusar
  • Stenar
  • Lampskärm
  • handdukskrok i tillbadrummet
  • Toalettrullshållare
  • 3 Korgar


Det blev en del de...
Efteråt drog vi till Ica Maxi och handlade lite godis och det som fattades till tacosen..
Sen hem till Sara. Hon satte upp sina nya gardiner, jag satte ihop det lilla bordet hon hade köpt..
Sen fixa jag salladen och hon köttfärsen..
Sedan kollade vi på tv och sen la vi oss i sängen och tjöte tills vi inte orka längre...





Idag så bar vi ner lite saker i Saras källare som hon inte ville ha..
Jag gick och mötte mamma då ja fick låna pengar till att kunna beställa tapeten jag ville ha..
Äwa kom och hämta mig strax efter kl 11..
Vi drog till stan, men på vägen så kom jag på... FAAAAAN jag hade ju glömt min Ikea påse.. Bara att vända om och hämta... Vi drog till Ikea för att jag skulle köpa den där förbannade trösklisten till golvet men när jag hittade den så var den för kort * Irriterad *...
Men men, jag inköpte iaf två saker då med fast jag inte skulle göra de....

  • Toalettsits i trä
  • Kökshandtag
Efteråt drog vi till Max och käkade mat...  *GÖTTERIER VAR DE*
Sen drog vi ut till Lamberget så jag fick lämna in min tidrapport och bokade upp en ny brevidgång...
Tisadagen den 10/2 ska jag gå brevid kvällen på Lamberget... * Attendo Care*
Efteråt kom vi på.. Fan vi skulle ju hämta sticksågen som ja ska ha till golvet, så vi åka tvärs genom Karlstad ut till Skutberget till hennes bror för att hämta den... Jag och Äwa planerar inte så bra.. *hahahahahaha*
Sen skjutsade hon iaf hem mig...
Här kommer iaf resultatet av det jag inhandlat och fixat iordning... *stolt som fixar allt själv*














Jenz23.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sån toasits har vi med köpt ;P

2009-02-07 @ 19:59:01
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0