Renovering av hall

Som tidigare inlägg så la jag nytt golv i hallen och idag gick jag upp och rev ner vävtapeten...
Så var iväg idag inköpte lite saker som behövs till slipandet...

  • Slipmaskins papper
  • Roller
  • Vit väggfärg

Så nu imorgon sätter vi jag och nettan igång... Inte bestämt någon tid så märks väl när snyggingen dyker förbi...
Ska inhandlamig öl imorgon så vi ska dricka och käka och tapetsera och må gött...
Längesen vi umgicks själva..
Kommer bli en riktigt trevlig dag/kväll imorgon =)

Så här ser det ut efter jag rivit ner väven!!!!













Nu ska jag strax käka stuvade makaroner och köttbullar som Jenny så snällt lagar till =)


Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej hej... Duktig du varit med att riva väv :D Ska in till stan på förmiddagen/dagen i morgon o sen ska jag ev klippa mig men det blir tidigt... Tänkte försöka komma ganska så tidigt så vi slipper tapetsera hela natten, vill ju hinna dricka massa öl oxå nu när jag äntligen kommer ut ur min vrå och är barnledig :D

Hörs sen

Puss

2009-02-19 @ 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0