Onsdag 18/2-09



Japp på Onsdag kl 12.00 så sitter man på tatueringsstudion EXCLUSIVE TATTOOS hos Johan och blir gaddad...

Ska bli hemskt skönt att äntligen få göra den... Nu har man väntat i 2 månader på att få göra den...
Det är ju tänkt att när jag är klar med min arm som kommer den vara helt täckt med New School....
Inte massa klotter bara lite här och var stans... Alla ska gå ihop och funka tillsammans =)


Från tatueringar till Jobb....

Nu är kl 06.30 och ska gå till jobbet om ca 15 min...
Börjar 07.15...
Jobbar dock delad tur idag, så när jag har rast mellan 13-16 så ska jag och Jenny med bilen så ja ska få köra lite....
Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan gå till jobbet men hoppas ni får en lika underbar dag som mig...



Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0