Nytt Hallgolv och även i klädkammaren

I Torsdags kom en vän från Skåne hit och hälsade på...
Torsdagen så slappade vi bara till film och så.. käkade lite mat och hade allmänt trevligt..
Fredagen så började vi lägga golvet...
Dock hade vi ett jätteslött blad i sågen som ja lånade av Lisa.. och så var de snett.. vi hade lagt halva golvet i hallen och bara det tog då ca 6 timmar :S
så vi gav upp.. Dagen efter så sågade vi på och så gick bladet av  *ARRRRRRGH och mitt temprament var då på topp*
Jag ringde Anna och hon fixade en såg av sin pappa... *snäll den tjejen*
Så när vi väl fått den satte vi igång.. och kan ju säga.. ( Det gick fort som faaaaaaaen*
Så det resterande av golvet blev klart på 1 och ½ timme... Faan så gött med nytt golv.. nu är det ännu roligare att städa och skura.. *hahaha Jenz överpedant*

Så här kommer resultatet av golvet... Det ska sitta en stållist mellan dom två golven frö det är ett litet mellanrum... men ska köpa de när löningen kommer =)















Även en ny tapet är inköpt... Kommer bli riktigt nice =)
Kanske inte syns så mkt men när jag tapetsera upp den så ska ni få se på reulstatet också..
Måste bara få hjälp med att tapetsera då jag dock aldrig gjort de :(










Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men mammsen kan ju ;) En platta pilsner, klister o några rullar tapeter så är det fixat på en kväll ;)

2009-02-12 @ 19:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0