Ny gaddad 18/2-09

Japp då var det klart... =)
Jag och Jenny drog in till stan vid halv 11.. jag körde bilen såklart =)
In på Mitt i City och käkade frulle på Waynes sedan begav vi oss till studion där jag inväntade mig tatueringen...
Vi stod ett tag och tjöte med Johan som skulle gadda mig och Carolin....
Johan ville göra tatueringen på fri hand och visst sa jag... Men blir jag inte nöjd får du inget betalt  *glimten i ögat*
Så strax efter kl 12.00 så satte vi igång...
Johans kommentar: Svimmar du klappar ja till dig och skratta =O)
Var ju dock lite nervös men gick över efter ett tag...
Tog en rökpaus på 3 min, fan så kallt de va ute och stå o röka i enbart kortärmad skjorta :S
In igen och så fortsatte vi...
Kl 14.20 var tatueringen klar...
Och fy faaaaaaaan SÅ SJUKT JÄVLA NÖJD MED DEN =)
Små pratade lite med honom om att jag vill bygga ut över hela armen...
Han ska få fri hand hade jag tänkt.. =)
Johan blandade väldigt många färger på tatueringen..
Blev lite chockad när han sa att rosa skulle vara runtom den..
Tittade på honom som att: menar du verkligen allvar.. men men.. fria händer som jag sa att han fick så blev detta resultatet och är så jävla nöjd över den....









 



















Jenz23.blogg.se/







Kommentarer
Postat av: Maria

Jävlar va snygg den blev:)

2009-02-20 @ 00:32:58
Postat av: Bög

Knappt nå ful tattoo bögjävel.

2009-02-28 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0