Bultsaxen i högsta hugg

Fy fan. När ja skulle ut i förrådet kom jag på att Jenny fått med sig förrådsnyckeln till Stockholm =(
Såå arg som ja var så frågade jag runt om ngn hade en bultsax...
Jag tog min lilla knipstång och försökte få sönder låset på förrådet men det var ju inte ens värt att försöka.. *hahaha*
Men ringde till Sandra och som tur är finna ju Tobbe så han fixade en bultsax så han kom för en liten stund sen och knippsa av låset *jag mkt glad*

Att man inte har en bultsax hemma: Ska köpa mig en, vet ju aldrig när den kommer till användning =)

Nu så har ja plockat ut ur min klädkammare och ställt in i förrådet eftersom jag ska lägga golv till helgen... =O)

Nu blir det en dusch sen lägga sig..
Ska upp och gå brevid / jobba på Björkhagsgården imorgon...













=


Bra verktyg när det behövs =O)




Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

va kuul, va e det för ställe du ska gå brevid på?

2009-02-07 @ 19:56:12
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Jenny

Utmanad!

Kolla min blogg för info.

2009-02-07 @ 20:39:16
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dåligt med uppdatering här tycker jag!

2009-02-10 @ 14:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0